tisdag 22 november 2011

Gympa mm

Idag har sonen haft gympa som alltid på tisdagar. Han gillar verkligen det. Idag tog jag med mig kaffe till mig, Lottica och två tjejer till (varav den ena var inte där idag), hade inte hunnit dricka något kaffe på hela dagen och det är ju lite gott med kaffe när man sitter i ett kallt omklädningrum.

I morgon ska jag och O på babydate, vi tre som fick barn nu senast på jobbet ska träffas. Ska bli kul, vi har ju träffats en gång tidigare alla tre. Kul att man kan ha lite kontakt med varandra eftersom vi alla är mammalediga tillsammans. Ska bli kul att se hur dom andras bebisar har utvecklats sen vi sågs sist.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen om jag ska orka upp före barnen imorgon.
Önskar er alla en god natt. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar