lördag 21 april 2012

dagen

P åkte tidigt i morse för han skulle spela bowlingmatcher i Stockholm, sista kvalet.
Jag och barnen åkte in till stan för jag skulle möta upp några tjejer som skulle köpa lite barnsaker av mig. Efter det for vi till mormor och hälsade på en stund, vi åt även lunch där.
Sen for vi förbi hemma och hämtade hunden och for vidare till Björklinge för att hälsa på. Blev där ett par timmar, A hade nämligen dejt med Tett idag och hon hade åkt hem till sin mor och far så då åkte vi oxå dit.
Väl hemma igen gjorde jag i ordning lite mat och sen blev det en kortis mys i soffan för A och hans far innan han skulle i säng.

Nu sitter jag här och väntar på att A ska somna så jag kan fortsätta och röja (går inte att hålla på när han ska somna för han kan inte koppla av då utan är för nyfiken på vad jag gör).
Imorgon är en späckad dag :-)

1 kommentar:

  1. Vart bor ni någonstans?:)
    Tänkte jag blir ju bjuden lite då och då och som denna gång vann jag ju en hög med biljetter och du hade gärna fått en av mig och kommit med oss då. :D

    Kramar.

    SvaraRadera