lördag 7 april 2012

Påskmiddag

(denna bebisen blev hela sju år här i veckan)


Magen är ej helt okej ännu, fattar inte varför.
Jaja men snälla farmor lät A komma över till dom några timmar idag, dom målade bla äggen till middagen. Vi blev överbjudna hela familjen på lite enkel påskmat. Gott var det men jag vågade inte äta av allt och bara lite. Enda fördelen med denna magsjuka är ju att man krymper magsäcken och inget påskgodis har jag ätit heller, fast det skulle ha varit gott. Men nu kan jag ju känna att jag har varit nyttig hela påsken ;-)

Ska snart krypa ner i sängen brevid min käre lille son som inte kunde somna i sin egen säng ikväll. Farmor, farfar och han hade tydligen pratat monster så det blev för mycket tankar när han skulle sova. Egentligen vet han att det inte finns monster men han kunde inte sluta tänka på dom sa han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar