fredag 6 april 2012

Glad påsk

Glad påsk på er alla där ute, här har det inte blivit skrivet något alls. Först blev sonen sjuk på sitt efterlängtade smurfkalas, blev lös i magen som fortsatte, trodde först det bara var förväntan men nä så var det nog inte.
Dagen efter hade både han och jag feber, jag var helt däckad och låg mest hela dagen, stackars P som oxå är dålig fast huvudvärk och hals ont fick ta barnen. Sedan har jag legat i magsjuka i tre dagar, fattar inte det brukar ju bara vara ett dygn. Är bra och tror att allt är okej äter ordentligt och blir dålig igen. Så idag vågar jag inte äta utan försöker överleva ändå.

Så njut av påskmat och godis ni som kan. Jag och barnen får klara oss på det vi har här hemma och sambon kommer jobba hela påsken. Hoppas på att jag är frisk nu så vi kan få hit lite främmande, A tycker det är så tråkigt med en mamma som inte orkar göra något och jag förstår honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar