lördag 5 maj 2012

Disträ

Igår var ju jag och Tett i stan för att shoppa lite, var bla på Rusta. När vi kommer till bilen ställer jag ifrån mig kassen, sätter in O i bilen och lyfter in barnvagnen och åker därifrån.
När vi senare kommer hem bär jag in div kassar men packar ej ur dom så idag upptäcker jag att Rustakassen inte finns och börjar tänka efter, minns då att jag måste åkt ifrån den på parkeringen.
Tänkte att den har ju någon tagit men ringer till kundtjänst i alla fall och frågar om man kan ringa direkt till en butik men det kan man inte, berättar vad som hänt och hon säger då att jag ska dröja kvar så ringer hon butiken. Dröm om min förvåning när hon säger att den hade dom hittat och den fanns att hämta ut mot uppvisande av kvitto. Jag blev så otroligt glad, vet ej om det var personalen som sett den eller någon vänlig medmänniska men otroligt tacksam är jag. Nu slapp jag kasta femhundra kronor i sjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar