fredag 1 juni 2012

dålig uppdatering

Har varit dålig på att skriva men det händer inte så mycket här hemma när man är hemma med en sjukling.
Vi lämnade A hos sin farmor och farfar en dag för vi var ju tvungna att åka iväg och fixa pass till O, det är ju inte så långt kvar tills vi åker. Har försökt rensa ut lite mera saker, skönt att bli av med lite, vi har ju så trångt ändå.

Var på spontanfika hos min käre vän PK i veckan. Skulle in till stan för att köpa en badstol till O av en tjej som bodde i samma område så då slank jag upp på en kopp kaffe, trevligt som vanligt.

Köpt färg, golv, spackel mm till att börja renovera O:s rum men vi kommer liksom inte igång (slöfockar;-))

Idag har jag varit på bilbingo med min mor, vi fick tuta och vann lite så man kan säga att vi spelade gratis idag.
Tett som satt i bilen brevid bjöd oss på goda brie och salami mackor, mums och jag hade bakat muffins med nougat i.

Önskar er en god natt

1 kommentar: