fredag 1 juni 2012

Resevagn

Håller på att leta på blocket efter en billig vagn som vi kan ha när vi reser. Var inne på (men dom är inte billiga) en city mini först, tycker den verkar smidig och bra men kom på att O är ju inte så gammal så vi borde nog ha en vagn där hon kan sitta vänd mot den som drar vagnen. Mamma har betalat för sulky genom fritidsresor men jag har nu fått veta att det ej är sufflet på den, hur tänkte dom då undrar jag, sol+barn utan skydd??? Så någon form av vagn måste vi hitta innan vi far.

För några år sedan köpte vi (eller rättare sagt svägerskan) en carena free som jag hittade på blocket för endast 300kr som vi använde som extra vagn i husvagnen och när vi var på semester. Gillade den men tyvärr blev den för sliten plus att tyget började mögla så vi kastade den. Nu verkar folk sälja dom för betydligt mera pengar tyvärr. Helst vill jag hitta en här i närheten men annars kanske man får åka till Stockholm för där säljs det ganska mycket vagnar på blocket. Ja ja jag har ju ca en och en halv vecka på mig att hitta något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar