söndag 10 juni 2012

Dyrt

Ja resan blev helt plötsligt 5000kr dyrare då vi plockade bort två personer, helt sjukt enligt min mening. Det är ju inte så att fritidsresor blir av med några pengar då vi bokade av två, det är det ju vårat försäkringsbolag som får betala. Så dom får behålla alla sina pengar plus att dom ska ha 5000kr för att då får A inte sova i extra bädden. Så dom tjänar 5000kr på att splittra våran familj, vansinning, jag kommer aldrig mer beställa en resa hos fritidsresor. Jag kunde förstå resonemanget kanske om dom hade varit tvungna att betala tillbaka pengar för dom som inte åker men det behöver dom inte. Mycket tjat jag vet men jag är sååååå himla arg.
Blääääää för dom. Det hade varit billigare för oss att avboka allt men då hade jag fått en tokledsen kille här hemma. Hoppas dom gillar att förlora kunder för i och med detta så är vi i alla fall tio personer som inte kommer resa med dom igen.

1 kommentar:

  1. Jag lider med er. Men hoppas ni får det lite mysigt iallafall.Förra sommaren så reste vi med just Fritidsr. till Turkiet, både Marcus och Emma blev jätte sjuka där nere vi hade läkare och allt. Då ville vi hem tidigare men det fick vi inte om vi inte betalade 10.000 kr. det pungar man inte ut med bara så där. Fast läkaren skrev intyg o allt. NO MORE FRITIDSRESOR!!
    Hälsa alla kram K.

    SvaraRadera