tisdag 30 november 2010

Mormor

Kvällen igår tillbringades här hemma. Min bror med sambon kom över på en fika och med sig hade dom en chokladkalender (toy story) till lilleman, gissa om han blev glad.

Hade en härlig natt på jobbet, trevliga och glada arbetskamrater, kul att jobba då. I morse när jag åkte hem snöade det stora fina flingor i massor. Väl hemma var det bara att få upp lilleman för att göra honom redo för dagis. Ville bara att tiden skulle gå fort så jag fick gå och sova så fort som möjligt. Kvart i nio var vi på dagis och han hade så bråttom in så han sa hej då innan han ens fått av sig kläderna.

Sovit gott har jag gjort idag ända tills min sambo ringde och väckte mig för han tyckte inte jag skulle sova längre, schysst va? Hämtade A på dagis, åkte direkt till stan, mötte upp P vid leksaksaffären. Sen svängde vi förbi och köpte med oss kebabtallrik som vi åt hemma hos min mor. Var så länge sedan vi var hemma hos henne. Lite kaffe och sen fick mormor leka med A innan vi åkte hem för nattning.

Ikväll blir det nog bara att slappa framför tvn tror jag, trots att jag har massor som behöver göras men är lite seg så jag tar det imorgon.
Säger god natt och sov gott redan nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar