fredag 18 februari 2011

Schemagrupp

Jag har ju gått med i schemagruppen på jobbet så nu har jag suttit med onsdag och torsdag så jag skulle lära mig hur det går till. Nästa gång vi sitter med schemat så har min mor som idag sitter med slutat för hon ska ju gå i pension. Vi gjorde klart vårschemat och sen skulle vi även bestämma när alla ska få semester i sommar och jag lovar att det inte var lätt, man kanske får resa bort några veckor nu så man inte blir halshuggen av kollegorna;-)

Idag är lilleman ledig från dagis så jag ska passa på att mysa med honom och sen måste jag nog lägga mig en stund för jag ska jobba i natt och jag är så otroligt trött jämt så det kommer nog bli tufft att jobba natten.
Storhandling står på schemat oxå för det ekar ganska så tomt här hemma.

Önskar er alla en underbar fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar