måndag 16 maj 2011

Sååååå trött

Hade lite svårt att somna igår men lyckades till slut, då vaknar lilleman klockan tre och kommer in till oss. Han somnar inte om förrän vid kvart i sex efter mycket strul. Jag somnar väl till vid halv sju, sju tiden sedan ringer klockan halv åtta. Gissa hur trött jag är.
Jag lovar det var svårt att få upp lilleman idag, han fick sova till 08.20 men då var vi tvunga att få upp honom. Halv nio var han väl ur sängen. Som ni förstår kom vi försent till dagis men men så blir det ibland.
Talade om för fröknarna att han varit vaken i natt så dom förstår att han kan vara trött idag.
Själv ska jag försöka sova nu på dagen eftersom jag ska jobba i natt, annars orkar jag inte hålla mig vaken.

Önskar er en underbar dag trots det trista vädret. Kram på er

1 kommentar:

  1. Sov och vila hela dagen tills A. kommer hem.
    Kom ihåg att ta väl hand om dig!

    SvaraRadera