lördag 21 maj 2011

A-tur



Idag har jag jobbat dag och jag undrar hur någon frivilligt kan vilja börja jobba så där tidigt, absolut inte min grej men det funkade. Det är verkligen fullt ös på jobbet känns i både fötter och rygg efter detta arbetspass. Men nu är sommaren här säger vi på jobbet för då är det alltid proppfullt, så det är bara att gilla läget.

På kvällen var vi bjudna till svärmor och svärfar på middag, inte illa. Passade mig utmärkt efter denna tuffa dag. Dom bjöd på gott grillat och kaffe efter maten. En härlig kväll blev det innan det var dags att gå hem för att natta lilleman.

Idag har jag haft grymt ont i ryggen, började för drygt en vecka sen. Jag försöker intala mig att det är bara tillfälligt ryggproblem men känns som jag nog snart får erkänna att det tyvärr är foglossning. Vill inte och absolut inte så här tidigt i graviditeten, kommer bli så jobbigt då. Vill ju kunna jobba länge plus göra massa roliga saker i sommar. Så håll tummarna att ryggen blir bättre för mig.

Önskar er en god natt när ni nu kryper ner. Kram på er

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna så mycket jag kan! Nu ska jag äntligen gå och lägga mig för jag börjar 7 imorrn oxå. Hoppas ni får en skön dag imorrn och att det är toppenväder. Godnatt.
    Kramar

    SvaraRadera