tisdag 9 augusti 2011

God morgon

Idag ringde klockan sju för att jag ska få en liten stund för mig själv innan jag måste släpa upp min son. Han kommer vara hur trött som helst idag för han somnade nog inte förrän efter halv elva igår. Jag förstår inte varför han har så svårt att somna på kvällarna eller jo lite. Dels sover han för länge på morgonen när han är ledig (vilket i och för sig är skönt) dels är ju både hans far och jag nattugglor och har alltid varit, så jag tror det ligger i generna. Men det funkar inte att ha det så här längre, nu är vardagen igång för honom oxå så nu måste vi ta tag i det här. Jag får väl börja gå upp tidigt varje dag och väcka honom i god tid så vi slipper stress, förhoppningsvis kommer han bli tröttare på kvällarna och då ha lättare att somna.

Önskar er en härlig dag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar