tisdag 30 augusti 2011

Trött

Det gick bra hos BM men tyvärr behöver jag börja äta järntabletter och det är något jag verkligen inte vill men det är väl bara att gilla läget. Glömde fråga vad frekvensen var barnets hjärtljud men det lät bra i alla fall.

Var sedan en tur till svägerskan, när jag parkerade i garaget där så kom svärmor samtidigt. Vi gick upp dit hon låg men bestämde oss för att gå till cafeterian och fika istället. Snälla svärmor bjöd oss på fika, jag tog en leverpastej smörgås för jag hade inte hunnit äta någon lunch. Jag blev kvar ganska länge.

På hemvägen stannade jag och handlade så vi skulle klara oss några dagar så får vi åka och storhandla tillsammans någon dag. När jag kom hem var svärmor och svärfar här, svärfar hjälpte P med spontväggen vid eluttagen och så. Kommer bli jätte snyggt när det är klart. Bjöd dom på middag när dom ändå var här. Det blev pannkakor idag och A klämde i sig fyra stycken (antingen var han superhungrig eller så hade det något med glassen som han fick till dom att göra).

Imorgon ska P fortsätta sätta upp pärlsponten, en del är färdig målat men han har en hel del kvar att måla men förhoppningsvis lyckas han få till allt imorgon. Ev åker vi iväg och tittar på golv imorgon så vi kan köpa hem så det finns här när det är dags att lägga det.

Ska nu slappa här i soffan en stund men tror jag ska försöka krypa ner tidigt ikväll. Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar