lördag 20 augusti 2011

Skogen

Igår skulle jag och lilleman åka till bälinge elljusspår för att gå i skogen lite. Han ville då plocka blåbär men jag sa att det kanske inte finns några men då kan vi ju plocka kottar eller något. Precis när vi skulle åka ringde farmor och då frågade vi om hon ville följa med och det ville hon. Hon hade aldrig gått där förrut, jag gick ju där en del förra hösten.
Och vi hade tur för det fanns fortfarande blåbär kvar där så äntligen fick lilleman plocka och äta blåbär. Jag är glad för att farmor följde med för då slapp jag klättra i riset med både hund och packning, nu kunde jag och hunden stå på stigarna och titta på istället. Man är ju inte så vig när man är höggravid.
En trevligt stund hade vi i skogen i alla fall. Mitt i skogen fanns även ett gym byggt av trä från skogen, lite kul tycker jag. Där lekte vi en stund, tom med hunden fick vara med på ett hörn och köra lite agilityhopp.






2 kommentarer:

  1. Nej tyvärr blev det ingen vinst den här gången. Vilka mysiga bilder. Hoppas ni har en trevlig helg kram

    SvaraRadera
  2. Va mysigt ni hade det, ne man är inte så vig när man är höggravid.

    SvaraRadera