onsdag 14 januari 2009

första gången på länge

Idag gjorde jag mitt första dagpass på många år. Det gick oväntat bra att komma ur sängen i morse (kl 05.00) det trodde jag aldrig. Fram till ett rusade tiden iväg hade en hel del att göra (kul). Hade utvecklingsamtal på em men det sas inte så mycket som vanligt, dom tyckte att jag kunde allt och jag hade inte så mycket att tillägga. Man kan ju hoppas att det ger en del pengar i lönelyft men den chansen är väl inte så stor tyvärr (man har fel yrke för det).

Ikväll hade A bestämt sig för att sova inte som han brukar säga, så det tog mig nästan två timmar att få honom att somna (det var den kvällen det hihi).

Såg på min bästa väns blogg att hennes son var magsjuk (hoppas vi inte blir smittade vi var där igår), hoppas killen mår bättre fort för magsjuka är inte kul.

Har inget vettigt att skriva så jag slutar nu

Tack för mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar