lördag 17 januari 2009

ändrade planer

Blev tvärdålig natten mellan torsdag och fredag. Hade sån frossa så jag skallrade tänderna på natten, fick ringa jobbet på morgonen och meddela att jag inte kunde komma och jobba.  Funderade fram och tillbaka hur vi skulle göra med A, vi hade ju lovat mormor att han skulle få åka med henne till kungsberget men då att jag skulle komma upp på lördags kvällen men nu kunde jag ju inte det. Vi bestämde oss för att han skulle få åka med mormor i alla fall och komma hem med henne på söndag, kändes lite tungt när han skulle åka men jag var ju så dålig så han skulle inte ha så kul här hemma. Gissa om han har roligt där uppe, har pratat med honom i telefonen några gånger och han är så glad och babblar på. 

Jag som skulle packa hela dagen eftersom vi flyttar ju på tisdag. Blev ju inte som jag tänkt mig men några kartonger har vi presterat (packa, vila, packa och vila). Hoppas vi hinner packa allt innan tisdag men på ett eller annat sätt kommer det att gå.

Ha en skön lördag kväll allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar