fredag 4 september 2009

4H

 I onsdags var vi till 4H gården i gränby (A, Tett och jag). Vi tog med oss picknick och så åkte vi iväg. Men när vi kom in till stan började de regna (som tur var hade jag med A:s regnjacka) men vi började gå till 4h ändå, vi tog pauser under träden när det regnade som värst. A ville inte gå in till kaninerna men efter mkt lock och pock så fick jag in honom. Vi tittade på alla djuren och vädret blev bättre och bättre. 

När vi skulle fika, klättrade A upp på bänken men slår en volt runt och landar med halsen på en bräda, blev ett snyggt märke över halsen, sen när vi sitter och fikar får han myror i brallan och det slutar med att han glider ner och slår hakan i bordet (blåmärke under hakan). Han har ju lite otur denna lilla gosse. 

Sen vart det hemfärd och dags att laga lite middag, blev bara något enkelt. 

Ska se om jag har någon bild att slänga in.

Ha det gott mina läsare.

1 kommentar: