lördag 26 september 2009

Kryddparty och helg

I torsdags städade jag på fm för att på kvällen skule jag ha kryddparty. Det var Ingela som skulle dema, vi blev inte så många men det var trevligt och det blev väl shopping för en del pengar. Jag och Kacka köpte olika kryddor som vi skulle dela på eftersom det är rätt stora förpackningar, köpte extra ströare istället. Det blev fyra olika sorter sen så fick jag ju värdinnepengar att handla för oxå så då blev det två sorter till. Ska bli spännande att testa. 

I fredags så tog jag och A en lång promenad med Hilde. Sen umgicks vi bara och sen kom Kacka på em och hade köpt med sig fika. Vi åkte sen in till stan och shoppade lite, köpte bla födelsedagspresent till min bästa vän som fyller år på söndag. A somnade i bilen och ville inte vakna så han fick jag ha vaken extra länge på kvällen sen men det gör inte så mycket vi hade fredagsmys (tittade på Nicke nyfiken och åt popcorn)

Idag lördag ska jag jobba kväll (14-21.30). A och jag har morgontvstund men ska strax äta en sen frukost. 

Ha en underbar dag ni som är lediga och kan njuta av dagen. Ni andra får ha en bra jobbardag.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar