tisdag 29 september 2009

Kalas

Jag jobbade ju som sagt var dag i söndags och sen bar det av hem en snabbis för att hämta A och paketen för vi skull ju gratta min bästa vän som fyllde år. Vi åkt till Max innan och åt (P låg hemma och var sjuk så han ville inte ha någon mat), blev nästan en och en halv timme på max, sen iväg till kalaset. 

Pk hade gjort en sån gudomligt fin tårta (hon är helt otrolig på att dekorera och göra tårtor) så ingen ville skära i den. Hon fick börja så vi andra kunde fortsätta förstöra den vackra tårtan. Sen hade hon gjort jätteläckra cupcakes men dom smakade jag tyvärr inte eftersom jag varit på Max precis innan så jag var rätt full i magen ändå (men tårtan smakade jag och den var jättegod). Blev ganska sent innan vi kom hem för jag var tvungen att springa in en sväng på årstahallen och handla innan vi åkte hem oxå.

På måndagen började jag 06.45 igen, P fick lämna A på dagis, komiskt nog när han skulle hämta honom sa dagispersonalen att han inte skulle varit på dagis den dagen, det var jag som missat det för jag hade bytt massa pass på jobbet och tänkte inte på det utan jag bara tänkte att vi skulle ju jobba och då ska ju A på dagis. Så det kan gå ibland.

Nej nu måste jag sluta för jag och A ska äta frukost och sen iväg till dagis.

Ha en underbar dag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar