tisdag 22 september 2009

Ny vecka

Ja måndagen flöt ju på, började jobba kl 06.45 ( olidligt tidigt), hade hur mkt som helst att göra på det arbetspasset, hade ju inte skadat om vi varit någon mera person på salen. Men ett stort tack till kollegorna jag jobbade med, bra jobbat. När jag kom hem (helt slut) hade jag en underbar sambo som både fixade mat och rastade hunden så jag bara kunde sitta och slappa. Tack min älskling det behövde jag. 

Idag har jag varit på NEO- HLR hela dagen, det var jättebra och nyttigt. När jag kom hem var Tett här för hon var barnvakt åt A som varit hemma idag med från dagis (doch feberfri idag) men imorgon ska han få gå igen. Jag och A har lekt och myst och tittat på tv innan det var dax för nattningen. Nu sover han sen ett tag tillbaka. Och jag bara surfar och tar det lugnt. 

På torsdag ska jag ha kryddparty här hemma kl 18.30 om det är någon som är sugen på att komma är det bara att höra av sig. 

Ha en underbar kväll

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar