onsdag 14 juli 2010

ännu en solig varm dag

Idag sov jag inte speciellt länge efter mitt arbetspass, som förövrigt var ganska lugnt. Tog ut och vädrade av dammsugaren, fy vad med hår hunden släpper just nu. Tog fram munstycket för att göra rent hela soffan med oxå så nu är det ganska fint ett tag i alla fall.

Sedan for vi till bälingebadet, första gången sambon är där. Vi badade ett par timmar, lilleman han hoppar från poolkanten miljoner gånger och bara älskar att bada. Sedan for vi hem för att laga lite mat, jag for in till stan för jag skulle hämta ut ett paket men halvvägs framme kom jag på att jag glömt körkortet hemma, så jag stannade och tog ut pengar istället och sen åkte jag hem. Sambon höll på att grilla när jag kom hem, det blev pepparbiff, klyftpotatis, sallad och sås. Jätte gott var det. 

Sen var det dags för mig att åka till björklinge för att hämta svägerskan för lite bilbingo. Vi mötte även upp min andra svägerska och Milla så vi ställde bilarna brevid varann så vi skulle ha lite koll och kunde prata lite. Vi fikade goda mackor och kaffe i pausen. Tyvärr blev det ingen vinst till någon av oss men bättre lycka nästa gång.


1 kommentar:

  1. Nej jag kör ingen speciell diet och jag är inte ute efter att gå ner i vikt heller. Tränade fitness under några år tidigare och de jag ätnkte ge mig in på igen. Kanske inte blir lika hårt som sist men ska försöka ;)

    SvaraRadera