fredag 23 juli 2010

SEMESTER

Igår var vi ut till siggefora och hämtade lilleman som varit med sin mormor i två dagar. Han hade naturligtvis haft det jätte bra där ute. På hemvägen var vi lata och köpte med oss pizza. Lilleman höll på att argumentera om att vi skulle äta på pizzerian och jag argumenterade för att vi skulle äta hemma, eftersom jag skulle åka och jobba sen. Helt otroligt vad duktig han är på att argumentera för sin sak trots att han bara är tre år, men så är han ju otroligt duktig på att prata oxå.

Natten på jobbet har varit ovanligt lugn, vilket vi inte ska klaga på när vi nästan alltid annars får jobba häcken av oss. Men nu mina kära går jag på semester, 07,00 i morse vakade jag av och ska vara ledig i fem veckor (minus ett kvälls pass som jag måste göra den 31juli).Det ska bli så underbart skönt att bara vara ledig.

Nej nu ska jag gå och sova. Önskar er alla en underbar dag. Kram på er

1 kommentar:

  1. Hej tassar in innan det är dags att sova för att önska dig en härlig helg! Kram Jenny

    SvaraRadera