lördag 4 september 2010

Huvudvärk


Har en sån fruktansvärd huvudvärk idag och inte hjälper tabletterna heller:-(    Dagen på jobbet har varit bra, vi var en mer på salen idag och det märktes tydligt, skönt när man för en gång skull är tillräckligt många. 

På väg hem från jobbet plockade jag upp familjen vid bowlinghallen, P hade spelat match idag och sen hade dom stannat kvar ett tag. 

Väl hemma tittade jag och lilleman på monsters ink. Hans nya favorit film. Sambon var så gullig och fixade maten idag så jag behövde bara slappa i soffan, tack älskling (fall han kikar in här). 

Nu ska vi snart dricka kaffe och äta lördagsgodis, bara mysa i soffan med lilleman. Jag har ju inte träffat honom på ett dygn så jag har massor av gos att ta igen;-)

Önskar er en underbar lördagskväll. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar