onsdag 22 september 2010

Soffmys mm

Vilket underbart väder vi har haft idag, så härligt att få se en sol, det är man inte bortskämd med. Jag riktig njöt av promenade hem från dagis idag. 

Carola kom hit efter jobbet och åt mat med oss. Bjöd på kycklingspett, vårrullar, ris och jordnötssås, så himla gott. A åt jätte bra idag, tre spett plus ris, blir så glad när han äter bra för vissa dagar äter han nästan inget alls. Sen blev det mys stund i soffan till monsters ink, vi åt även lite ost och kex för det blev ju så mycket över igår. A tyckte det var jätte gott så det ska vi göra någon mera gång.

Nu har jag varmvatten igen för till min fasa när jag klev upp i morse så fanns inget varmvatten. Det var en propp som hade gått. Förmodligen redan igår så jag hade använt upp allt varmvatten i tanken igår så idag var det slut. Och när det tar slut så tar det ju såå lång tid innan det blir varmt igen. Tanken är så stor så när det blir så mycket kallt vatten att värma tar det hela dagen nästan.

Har tillbringat kvällen framför tvn men nu ska jag krypa ner under täcket så jag orkar upp imorgon när klockan ringer.

Önskar er alla en god natt. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar