lördag 25 september 2010

Uppdatering

Ja det blir lite dålig uppdatering här när jag jobbar massa nätter, man hinner inte så mycket mer än jobba och sova, för den lilla stund man har hemma med familjen, ja då vill man bara mysa.

Igår när jag kom hem från jobbet hade sambon redan åkt till jobbet så svärfar var här tills jag kom hem. Men ingen hund kom och hälsade när jag kom hem, konstigt tyckte jag så jag frågade svärfar om han klubbat hunden eller, nej sa han hon är väl trött. Snäll som han är så erbjöd han sig att gå en repa med hunden åt mig. Då hittade vi henne instängd på A:s rum, så hon har sovit där med honom, hihi.

Lite tufft var det igår för jag var ju tvungen att vara vaken och lämna A på dagis först klockan nio och sen efter det åka och mata en jobbarkompis katt och se till hennes kattungar. Gud så söta dom var, bara fyra veckor gamla. Tyvärr åkte jag från mobilen hemma så jag kunde inte ta några kort.

Kvart över tio fick jag krypa ner under täcket, ni kan ju gissa hur skönt det var. Sambon hämtade upp A efter jobbet så jag kunde sova till fyra när dom kom hem.

Var så seg så vi bestämde för att åka och köpa pizza så slapp vi tänka på mat den dagen. På kvällen kom även min svägerska förbi med sitt barnbarn. Pojkarna lekte så bra i A:s rum, dom bjöd oss på kaffe mm. Tog en del bilder på dom men har ej laddat över dom i datorn så bilderna kanske jag kan lägga in i morgon. 

Idag har jag sovit lite si så där. Men det är så ofantligt mycket att göra på jobbet så det är ingen risk att man hinner känna att man är trött. Nu blir det en tur till affären för det är rätt så tomt i kylen.

Önskar er alla en underbar dag. Kram på er

1 kommentar:

  1. Jag har också svårt att hinna med bloggandet nu när ja jobbar dock går det ihop på nått sätt, blogg skadad eler vad? haha. Fortsatt trevlig helg kram

    SvaraRadera