lördag 18 september 2010

Ny dag

Blev ingen film igår, sambon var så trött så han gick och la sig tidigt. Slutade med att jag oxå kryp ner extremt tidigt för att vara mig. Tyvärr kunde han inte somna trots att han var så trött. 

A vaknade kl 07.00 idag, typiskt idag när han inte måste upp på morgonen. Annars får man ju väcka honom när han ska till dagis. P var snäll och gick upp med honom så jag fick ligga en stund till. Kvart över åtta fick jag gå upp så åt vi en gemensam frukost innan P for iväg för att spela bowlingmatch. Håller tummarna för att dom vinner. 

Jag och sonen sitter i soffan, han äter godis och tittar på tv och jag sitter och slösurfar lite. Ikväll är det dags för jobb igen för min del, tre nätter blir det nu. Och eftersom P börjar 06.45 imorgon så ska A sova hos sin gudmor och gudfar (jag hinner inte hem innan P åker till jobbet dessutom behöver jag ju sova imorgon om jag ska orka jobba nästa natt). Det är första gången han sover hos dom men det ska nog gå bra. Ska åka dit lite tidigare så han hinner va där en stund innan jag måste åka (har ju inte lämnat honom där någon gång och åkt därifrån tidigare). Som tur är gillar han ju dom jätte mycket så det blir nog inga problem. 

Önskar er alla en underbar lördag. KRam på er

1 kommentar: