tisdag 23 november 2010

Hallå hallå

Nu är jag tillbaka igen. Tyvärr är jag dock förkyld och hostar ihjäl mig. Har verkligen inte tid eller lust att vara sjuk, har ju hur mycket som helst att göra denna vecka. Men men man får ju inte välja så det är väl bara att gilla läget.

Jaha ja då är det snart första advent, ska bli så mysigt att ställa upp alla adventsljusstakar i hela huset. Blir så fint och mysigt med ljus i alla fönster. Hur brukar ni göra till advent? Hur mycket pyntar ni?

Önskar man hade någon som kunde putsa alla fönster åt en så man bara behövde hänga upp gardiner sen. I år hade jag tänkt få upp julgardinerna redan till första advent, brukar göra det senare i vanliga fall. Men det är så kort tid dom får vara uppe då tycker jag. Är väl bättre att njuta av allt fina innan jul för sedan när julafton har varit känns det som att julen är över och allt ska bort igen.

Önskar er alla en underbar kväll. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar