torsdag 16 december 2010

julpyntat

Blev inget inlägg igår, så kan det bli ibland. Men vad hände då den dagen? Jo jag vilade (sjuk), plockade fram alla tomtar och gjorde lite julfint, tänkte att då kanske man kan få lite julstämming för jag har ingen alls. Blev ganska fint, har koncentrerat att bara ha tomtar i köket och vardagsrummet. Måste idag försöka byta till röda kuddöverdrag på soffkuddarna, passar inte så bra med oranga i allt det juliga.

På kvällen kom Tett och Robert förbi för dom behövde köra lite med sin bil som batteriet dött på, dom kom in på en kopp kaffe och sen kollade jag om jag hade några julsaker över som Tett kunde få. Tyvärr kastade jag ett stort gäng dukar och så förra året för jag tyckte jag hade så mycket och kommer ändå inte använda allt det där. Men hon fick två dukar, en tomtesko och tre julkrukor med tomtar på, alltid något.

När lilleman somnat, tittade vi på förra veckans så mycket bättre och drack upp den sista glöggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar