måndag 13 december 2010

Måndagslistan alá Jennyn

Måndag igen och inte vilken måndag som helst utan lucia.

Idag måndag är jag glad för att

  • barnen var så fina när dom gick luciatåg i morse
  • vi hade en härlig lekdate i fredags
  • jag har haft ett härligt kryddparty, mums var det
  • skjutdörrarna är uppe, blev så fint + att nu har jag så mycket mer förvaring
  • vi har köpt så fina lampor till vardagsrummet
  • jag älskar min familj (fast dom driver mig till vansinne ibland;-))
  • på torsdag ska vi träffa Lottica och Leo (var säker ett halvår sedan sist)
Gör en peppande måndagslista du oxå. Tack Jennyn för denna underbara idé du har skapat

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill passa på att önska en trevlig Lucia och samtidigt tipsa om årets julkalender som pågår för fullt, just idag kan man tävla om DAGENS lucka som innehåller ett fint pris från Barntavlor.se, dessutom pågår 3 stycken julklappsregn där EC Design (klockor), Sagoboxen.se och Little Fairies sponsrar. Dessutom så sponsrar WILLVIN 3:e adventutlottningen, där kan man vinna en VALFRI skötväska - inte illa, eller hur?! ;-) Kika gärna in och var med (om du inte redan deltar). :-) Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Alltså det är så härligt peppande med måndagslistor!

    SvaraRadera