onsdag 1 december 2010

Lunchdate

Idag har jag haft lunchdate med Ann. Var så länge sedan vi sågs och det är ju inte så ofta vi träffas bara hon och jag. Vi var på china garden och åt lunchbuffé, super gott var det. Och inte så mycket folk så man kunde sitta och prata i lugn och ro, härligt. Snart far hon två veckor till thailand, inte ett dugg avundsjuk;-) Hoppas dom får en fin semster.
När hon for vidare till jobbet passade jag på att slinka in på lite butiker när jag ändå var på stan (åker ju nästan aldrig ner på stan annars). Blev lite shoppat till A:s julkalender så nu är den nästan komplett.
Hämtade lilleman vid fyra och sen for vi in till stan och plockade upp P, vi skulle kompletteringshandla lite och sen skulle P även hämta ut ett paket på tobaksaffären. Och vad som låg i det paketet kommer jag berätta i ett senare inlägg.

Önskar er en god natt för snart tänker jag krypa ner under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar