torsdag 28 april 2011

Halv fem

Har sovit super dåligt i natt och klockan halv fem ropar lilleman på mig, när jag kommer dit säger han att han har kissat på sig (var inte så mycket) så det var bara att plocka upp honom, sätta honom på toan och sen tvätta av han innan vi satte på en blöja och gick för att försöka somna om men det gick inte. Kvart över fem gav jag upp, då blev det frukost och sedan morgontv. Både han och jag kommer vara trötta ikväll. Men jag tycker han var jätte duktig ändå som sov utan blöja på hans egna begäran, första försöket och blöjan brukar ju inte vara helt torr på morgonen så jag var ju förbered på att det skulle ske en olycka men nästan hela natten gick innan det skedde. Vi får se vad han säger ikväll när han ska i säng.
Snart ska vi göra oss redo för dagis.
Önskar er en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar