onsdag 6 april 2011

Vilken morgon

Hade precis klivit upp ur sängen när telefonen ringde, det var Birgitta från dagis som undrade vart vi tagit vägen , vi skulle haft utvecklingsamtal klockan 8 på morgonen. Jaha det blev till att blaska av sig, borsta tänder och susa iväg, pinsamt.
Samtalet gick bra och nu är jag hemma igen för att slappa lite innan jag måste in till stan, ska hitta en tröja till uppvisningen som är på söndag och sen fara iväg för att återigen jobba kväll.

Igår var jag på utbildningsdag hela dagen, helt okej dag. Sen var det bara att fara till gympan där A var, min snälla mor hade hämtat honom på dagis och kört honom dit så han skulle slippa missa den bara för att jag inte kunde köra honom. Tack snälla mamma.

Önskar er alla en underbar dag. Kram på er

1 kommentar:

  1. Stressiga morningar kan man va utan, pinligt kan man nog hålla med om..
    Kram

    SvaraRadera