torsdag 14 april 2011

Otur

Igår morse precis innan jag skulle sluta jobba skadade jag mig. Skulle sätta mig och dokumentera, hade så ont i ryggen och tänkte ställa om stolen. Har fötterna på ringen under stolen och drar i fel spak varpå stolen far i botten och sliter av min stortå nagel. Så j-la ont det gjorde.
Idag skulle jag på en jätte spännade dag för jobbet men jag får snällt stanna hemma, kan inte få på mig strumpor och skor, tillråga på allt har det nu börjat vara, vill inte få någon infektion.

Idag blir det mest soffläge för mig och tycka lite synd om mig själv, visst får man göra det ibland?

Ha en bra dag på er.

2 kommentarer:

  1. Nu tycker jag synd om dig vännen..Och visst får du det!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Fy F-n vad ont det måste göra!
    Hoppas att det inte blir någon infektion.
    Visst får man tycka synd om sig själv ibland.
    Ha det så gott
    Kram Sussie

    SvaraRadera