tisdag 2 augusti 2011

Första dagen

Idag är första dagen för lilleman på dagis efter två månaders ledighet. Det var lite motvilligt han gick dit idag, lite nervös var han nog eftersom det gått så lång tid sen han träffade alla. Men det gick bra, jag följde med honom in en liten stund och hälsade på fröknarna och så sen så sa jag hej då och gick. Tror nog han får en toppen dag. Det var en pojke där som har frågat efter honom hela sommaren så jag tror nog att dom kommer leka en del idag.

Idag ska jag till barnmorskan får se vad dom säger. Är inte säker om det är provtagning och sånt idag, har inte så stor koll faktiskt, huvudsaken är att bebisen mår bra, det är ju det viktiga.

Ha en toppen dag där ute. Kram på er

3 kommentarer:

  1. Kul för Alexander och få träffa kompisarna igen.
    Lycka till hos barnmorskan.
    Ha en fin dag vännen!
    Kram K.

    SvaraRadera
  2. Va gullig du är, jag saknat bloggen och mina goa läsare jätte mycket. Nämen är det en nummer två på g? va roligt, när då? =) kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket. Vi har haft det bra och barnen älskade Liseberg. Synd bara att det är så långa köer överallt. tar sån tid.. M var lite besviken att hon inte kunde åka allt som V fick..
    Måste få tid till en date nu när vi är hemma ett tag. Hur jobbar du?
    Hur gick det på MVC? Kram

    SvaraRadera