onsdag 17 augusti 2011

Röjning...

Röjning pågår här hemma, jag är och plockar lite i alla rum. Dumt, bättre att ta ett rum i taget men sån är jag. Har bla rensat A:s garderob, fanns en hel del som han vuxit ur. Sen håller jag på att tömma en bokhylla och halva extra rummet som vi för tillfället använder som sovrum. Skönt när man fått bort massa saker, men mycket återstår. Har en kasta låda, en loppis låda som fylls raskt. Får se om jag orkar göra något mera ikväll eller om jag fortsätter imorgon. Sen har man ju en del saker som man vill spara men vet ej riktigt vart man ska göra av det.

Har även haft besök av svägerskan idag, även svärmor tittade förbi en stund. Trevligt med lite besök.

Efter vi hämtat A på dagis tog vi en gemensam promenad med hunden, A cyklade. Kul när vi har tid att göra sånt tillsammans. Nu står sambon och steker pannkakor, ska bli gott. Lite sen middag blir det idag men så kan det bli ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar