lördag 14 november 2009

lördag morgon

Idag vaknade A när hans far kom hem från jobbet ca 07.20. Han var jätte pigg, det är mer än vad jag kan säga att jag var. Gick och la mig alldeles för sent igår och sen har jag varit uppe och kollat till A säkert sex ggr i natt för han har haft en förskräckligt hosta. Nu sitter vi och tittar på lite morgon tv efter frukost.

Igår åkte hela familjen en sväng till Gränby och shoppade. Var även in en sväng på bolaget, köpte presentförpackning med glögg, det var tre olika sorters små flaskor i den, ska bli spännande att smaka någon kväll. Dessutom köpte vi årets smak på blossa glöggen. Så vi får väl prova dessa någon kväll när vi båda är lediga.

Vi får se vad vi ska hitta på  idag när min sambo ligger och sover hela dagen för att han jobbat hela natten. Vad ska ni göra idag?

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar