fredag 17 september 2010

Fredag

Efter jag lämnat lilleman på dagis så tog jag en lång promenad med hunden i det vackra höstvädret. Hur skönt som helst. När vi kom hem igen tog jag tag i städningen och jag lovar att jag har städat, städat och åter städat.  Fick ett ryck och drog fram sängar och allting i sovrummet och skurade så nu kommer vi nog sova gott därinne i natt. Har även bytt gardiner i fyra rum av sex, kul med lite nytt. Har total städat några rum och andra bara plockat undan och dammsugit.

Middagen idag blev tacos, gjorde ett försök att bjuda in gäster men det var ingen som kunde komma med så kort varsel. Men vi hade en jätte mysig middag tillsammans bara familjen. Efter middagen blev det filmtajm, A ville se Emil och griseknoen och han ville bestämt se hela. Och eftersom det är fredag och han inte behöver gå upp till dagis imorgon fick han det. Nu sitter jag här och hoppas på att han ska somna snart så jag kan krypa upp i soffan och titta på någon film med sambon. (tror nog att han kanske somnat nu men det tog sin tid)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar