onsdag 22 september 2010

Ullaredbrudarna

Igår kväll kom ullaredsbrudarna hit för en trevlig kväll med lite planering inför resan. Den 6e oktober far vi ner till ullared för shoppa, äta gott, dricka gott och bara umgås för att sedan fara hem igen den 8e. Jag bjöd tjejerna på ost och kex och några hade köpt med sig dricka och någon chips. Vi mumsade och åt men som vanligt hade jag köpt allt för mycket så jag vet vad vi får leva på i en vecka;-)

Vi blev nio stycken som satt här och planerade så det var bara två stycken som fattades, det var ganska bra tycker jag med tanke på att åtta stycken av oss jobbar på samma jobb. Så nu är det bestämt vem som fixar vilken mat, vilka bilar som ska åka mm. Jag längtar tills vi åker. Jag brukar egentligen åka i slutet av november och köpa alla julklapparna men i år vill jag (och flera) åka tidigare för då kan man köpa alla vinterkläder till barnet/barnen.

Fick två jätte fina blommor av några tjejer, tack såå mycket jag blev otroligt glad.




1 kommentar:

  1. sv: tack. jag skriver mycket om honom. jag kanske ska börja lägga ut lite oftare eller vad tycker du? <3

    SvaraRadera