torsdag 23 juni 2011

Shopping

Eftersom vädret var så dåligt tog vi bilen till stan och köpte bla svärmors 65års present. Var förbi jobbet en sväng men dom kunde inte hjälpa mig med intyget jag behövde får vänta med det. Hämtade även ut nya routern som Telia skickat för dom trodde det skulle hjälpa men det gjorde det inte så nu är det bara att skicka tilbaka den.

Sambon är på spontan utgång med några jobbarkompisar, dom skulle ut och äta middag och dricka öl, får se när han kommer hem, hoppas att dom har trevligt.
Jag och sonen har roat oss här hemma med att vi fick ett uppskattat spontanbesök av en vän med familj som jag inte träffat på något år. Super kul, dom hade kört förbi byn där vi bor och svängde in och letade upp vart vi bodde (dom har inte varit hemma hos oss sen vi flyttade). Jätte roligt tycker jag. Barnen lekte för fullt. Vi måste träffas snart igen.

Har även lyckats sälja en av vagnarna jag har ute för försäljning, skönt. Tack svärmor för att du kom över med växel så vi kunde slutföra affären.
Nu ska jag natta sonen, lite sent jag vet men så blir det när det är sommar och semester.
Önskar er en trevlig kväll och imorgon är det midsommar.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad tråkigt att det inte hjälpte att byta modemet! Du kanske redan har kontaktat oss och fått hjälp att komma vidare och hitta felet, men annars får du gärna kontakta mig via det här formuläret: http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
    Eller så går det förstås också bra att kontakta oss någon av våra vanligare vägar, se länken jag skrev som min hemsida.

    Och så förstås, ha en fin midsommar!

    /Lisa Arvidsson
    Telia kundservice

    SvaraRadera