måndag 19 oktober 2009

Födelsedag

Idag fyller jag år. Började dagen med att vaka av efter tre nätters arbete. Min son och sambo gratulerade mig i morse. Fick sova till två (väckt ex antal ggr innan dess). Min underbara son sjöng ja må ha leva för mig med lite hjälp från sin far. Hur gulligt är inte det?


Sen var det upp och röja undan lite, sambon var så gullig och skurade badrummen och dammsög, tack min älskling. Han fixade även middagen som blev grytbitar i thaisås och nudlar, mums vad gott. Har haft fullt hus här ikväll, jätte trevligt (men man hinner inte prata med alla känns det som när det blir så många samtidigt). Fick jätte fina presenter och blommor idag, tack allihopa.


Till fika blev det: bullar (som Anneli och Patric bakat), toscarutor, snoddas, kakor och två alldeles underbara tårtor som min bästa vän bakat.









Nu har alla gäster åkt och jag har nattat sonen, sambon har rastat hunden och tagit hand om all disk, åter ett stort tack min älskling.


Nu blir det slappa i soffan resten av kvällen.


Ha en skön kväll mina vänner



2 kommentarer:

  1. Låter som du hade en härlig födelsedag!

    Har en utmaning till dig som ligger på min blogg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var den. Oj då då måste jag uppdatera mig har inte läst där på länge har kanske mkt att läsa ikapp nu då;-)

    SvaraRadera