lördag 3 oktober 2009

Shopping

Ja det var två par byxor, två par vantar, en mössa lilleman i torsdags. Sen bar det av till jobbet, hade en ganska bra kväll på jobbet. Som vanligt är det svårt att komma i säng på kvällen så i fredags var jag så trött när klockan ringde fem, snosade i en halv timme sen blev det stressigt. Kom i tid till jobbet och sen var det full fart hela dagen, helt slut när jag slutade jobba. 

Efter jobbet ringde jag P och då var han och A vid svandammen så jag plockade upp dom och åkte för att handla mat. Bror ringde och frågade om vi skulle äta ihop och så blev det. Vi åt ytterfilé, bea, hemma gjortd klyftpotatis, sallad mums var det. Jag och Carola drack smultron drinkar inte helt fel. Tett nattade A för hon tycker det är så mysigt och han har inget emot att blir nattad av sin kusin. Han var så trött, först har han ju varit på dagis och sen busade han så mycket med Jennifer. Kan säga att han somnade ovaggad. 

Idag vaknade A när hans far kom hem från jobbet. Vi mös en stund i sängen innan vi gick upp och tittade på morgontv, sen frukost och nu tv och lördagsgodis (lite väl tidigt på fm men det är hans far som lärt honom det;-))

Nu får ni ha en underbar dag i det kalla vädret. Vad vi ska göra idag vet jag inte

Kram på er

2 kommentarer:

  1. sv: haha ja ;) han är allt för underbar!
    har du ramlat av flera stolar under senaste tiden ? ;)

    SvaraRadera
  2. Nej inga fler fall hahaha. Kram

    SvaraRadera