torsdag 29 oktober 2009

orken

Jag undrar vart orken har tagit vägen. Är ju trött jämt, vill så mycket men orkar inte. Någon som har något tips på hur man får orken tillbaka?

Ja det har väl inte hänt så mkt här dom senaste dagarna. Vi jobbar och A går på dagis (så där som det är för alla andra). Har köpt lite nya möbler och möblerat om lite här hemma. Idag ska Tett hämta A på dagis för dom ska gå en sväng till skogen (Tett ville det) så får vi se om jag kanske följer med, jag behöver ju oxå vara ute och röra på mig.

Igår när jag hämtade A hade han gjort en fin tavla på dagis så den ska vi väl hänga upp någonstans. Roligt när dom gör sånt på dagis tycker jag, men som någon sa så kommer man väl hinna lessna på allt som dom gör som ska ställas upp överallt. Men än så länge tycker jag bara att det är kul, hoppas på att jag alltid kommer tycka det.

Vad ska ni göra denna gråmulena dag?

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Åh känner igen mig! Hoppas de vänder snart så att du hinner med det du vill göra :) Hoppas på sovmorgon i morgon bitti så att jag är lite piggare i morgon!

    Hoppas ni haft en riktigt fin kväll, många kramar Jenny

    SvaraRadera
  2. Här blir det ingen sovmorgon ska upp och lämna sonen på dagis men sen får jag i och för sig gå hem och sova igen för att orka jobba natten. Hoppas ni oxå haft en bra kväll.
    Kram Carina

    SvaraRadera