lördag 24 oktober 2009

glömsk

Jaha sent om cider kom vi äntligen iväg till Tett för att gratta henne (P hade spelat match som drog ut på tiden och lite andra omständigheter). A sjöng för Tett inte så högt för han blev blyg när det var så mkt folk där. Gissa vad vi glömde hemma? ja inte var det presenterna utan snoddasarna som jag och sonen bakade på förmiddagen, jaja dom får ätas en annan gång. Min bästa vän hade gjort hennes tårta, hon är ju för jävla (ursäkta uttrycket) duktig. Hon gjorde en giraff på tårtan som var så fint gjord så det finns inte, så detaljrik. Ja jag är alldeles förstummad. Jag säger det igen, börja jobba som konditor istället. Hoppas att du tagit bilder på alla tårtor du gjort så att du kan göra en katalog som folk kan beställa tårtor ur. Gör en fin presentation och sätt ett pris sen är det bara att sälja. 

Vad ska ni göra imorgon? 

Kram till er alla

2 kommentarer:

  1. Tack för komplimangen, vännen! Hoppas den var god oxå ;-)
    Ja, jag har knäppt kort. Ska precis lägga in bilderna på min blogg oxå.
    Har lust att ta mig till elgiganten men inser att det är ett jobbigt projekt så det är nog inte värt det, tyvärr...
    Ha en skön söndag och hoppas att ni inte har glömt att ställa om klockorna..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Varsågod, jag är impad. Jo den var god oxå. Vad vill du titta på på elgiganten då? Tyvärr så har vi fullbokat hela dagen annars kunde jag gjort dig sällskap. Hur jobbar du i veckan? Skulle vara trevligt att träffas.
    Hoppas ni oxå får en skön söndag.
    Kram på dig

    SvaraRadera