måndag 26 oktober 2009

Rättelse

Min sambo tog den andra byrån idag medans jag fick göra annat. Blev en del plock men mycket kvar att göra. Vi vill ju bygga om lite i huset, slå ut några garderober så lilla toaletten blir större så vi kan ha en liten tvättstuga där. Våran groventré är en katastrof, trång och rörig (kommer in mellan tvättmaskinen och torktumlaren). Den skall göras om till riktig entré eftersom det är den mest logiska ingången på huset. En del av den får nog bli varmförråd. Vi får se när vi kommer igång, måste få in lite kostnads förslag och sånt.

Idag blev det en sväng till till Ikea men då köpte vi bara lite småsaker. SEn hem till svärföräldrarna på fika och P skulle klippa sig. Det skulle jag oxå behöva, har inte klippt mig sedan början på juni tror jag. 

Ha en skön kväll

Kram till er alla

2 kommentarer:

  1. Ja jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle mecka ihop den andra byrån men så blev det inte.

    SvaraRadera