måndag 9 november 2009

9 Nov 2009

Ja natten rullade på men var inte ett dugg stressig, jätte skönt för en gång skull men blir lite tråkigt i längden kanske, men tänker inte klaga för det var länge sedan vi hade det lugnt. 

Har sovit lite si och så idag men det ska nog gå bra i natt i alla fall. Funderar på om jag kanske ska ta med mig resterna av tårtan och bullarna mm från igår, annars går det ju bara till spillo. Vi får se om jag orkar släpa med mig allt. 

Ha en skön måndag kväll ni som inte behöver jobba. Ha det gott

Kram på er

1 kommentar:

  1. Hej tjejen! Kommer absolut dela med mg om jag får in några bra tips o råd om glöggkvällen:) Annars får jag sätta mig ner o googla själv istället :P

    Ska bli kul o ha en riktigt tjejkväll nu när vi har plats o allt i nya huset :)

    Hoppas de går bra inatt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera