söndag 8 november 2009

Grattis i förskott

Imorgon fyller min sambo år men vi ska gratta honom idag för imorgon jobbar vi alla. Han fick ett nintendo wii av oss (han har velat haft ett i flera år) så jag tror han blev jätte glad. 

Måste bara lägga in en bild på tårtan som jag beställde av min bästa vän, hon är bara för duktig. Hon har kommit på motiv och allt själv (som ni förstår gillar han golf och bowling).


Ha en underbar söndag allihop och grattis på farsdag alla pappor där ute. 

Kram på er 

2 kommentarer:

  1. Hoppas att den smakade bra oxå,;-) och var helt ärliga så jag vet om jag ska ändrar något om jag ska göra den igen. Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var en annorlunda tårta (smakmässigt)men väldigt god. Alla som smakade gillade den. Hoppas den ni åt smakade bra. Jag jobbar hela natten lång.
    Kram

    SvaraRadera