måndag 23 november 2009

Helt otroligt

Igår sov A ända till halv tolv, e ju inte klokt. Jag började försöka väcka honom vid elva men han vägrade vakna och kliva upp. Man blir ju orolig, har aldrig hänt att han sovit så där länge. Någon gång för jätte länge sedan sov han till elva. Men men man får väl tro att han behövde det. Ändå gick han och la sig i ganska så vanlig tid på kvällen i alla fall.

Vi bakade pepparkaksmuffins igår och så spelade jag mariokart med min sambo. 

Idag har vi varit med Tett på gränby. Hon skulle köpa present till robert för dom firar fyra år imorgon. Grattis i förskott. Jag skulle bara handla mat, måste ju finnas så det räcker resten av veckan för jag åker ju till ullared för julshopping på onsdag morgon. Ska bli så kul, vi är åtta stycken från mitt jobb som åker. Vi har hyrt en åtta bädds stuga där nere. Jag verkligen längtar. Nu är det bara dom sista önskelistorna jag väntar på och imorgon ska jag byta till vinterdäck på bilen. 

Hoppas ni alla får en bra dag imorgon.

Natti natt och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar