tisdag 24 november 2009

imorgon drar vi

Jaha ja nu är däcken bytta, det gick ju jätte smidigt, åkte upp till firman här i lövstalöt så för 150kr vart det gjortl, lätt och smidigt. Sen körde jag in familjen till stan så dom kunde äta lunch medans jag var och klippte mig. 

Väl hemma igen så städade sambon ur bilen och tog ur ett säte o bilbarnstolen så nu är vi redo för ullaredresan. Jag städade här inne lite grann. Efter middagen fick A ett bad som var välbehövligt.

När jag nattat honom så kom kacka hit (hon ska sova här i natt så vi bara kan dra imorgon) Hon har nu färgat håret på mig, får se hur det ser ut när det torkat. 

Imorgon ska jag lämna sonen kl åtta på dagis (ingen hit för han är så morgontrött). Sen efter en kopp kaffe ska vi dra iväg för att plocka upp resten av ligan. Vi har längtat så länge nu äntligen blir det av.

Så nu blir det inga inlägg på några dagar. Ha det gott

Kram på er

1 kommentar: