onsdag 19 januari 2011

Gympan

Lilleman hade pratat om gympan hela dagen på dagis. Vid mellanmålet hade han sagt: jag måste äta ordentligt så jag orkar med gympan så jag måste nog ha en macka till, hihihi lite kul tycker jag, han brukar annars vara lite si och så med att äta på dagis.

Väl på gympan ombytta och klara var det två killar som var väldigt glada. Full fart på båda killarna. Dom tyckte det var super kul. En gång blev A ledsen när han blev pågungad av en tjej i lian, då kom han till mig och grät och sa jag kan inget. Men det gick över på en gång med lite hjälp från mig och Madde. Han var inte ett dugg mammig utan var med på allt på gympan och struntade i mig, kul tycker jag för jag var lite orolig att han skulle fega ur.
Nästa gång får vi föräldrar minsann vänta i omklädningsrummet för då får bara barn och fröknar vara där inne i salen. Jag och Lottica ska då ha kaffe med oss så vi kan fika och snacka "skit".



1 kommentar: